Torsdag

Hemlängtan är vad jag har!
Saknar min underbara familj, och mina fantastiska vänner!
Känns som det var väldigt länge sen jag var hemma och det ser ut att dröja innan det blir norrköping igen.
Men någon liten hemtur måste hinnas med innan denna säsong är slut.
Pelle och jag har planer på att stanna här tills slutet på Juni. Åka hemmåt över midsommar och sen spendera en underbar vecka på peace and love för att sen njuta av juli och augusti bara strosandes runt i norrköping och karlstad. Bara göra vad som känns bäst och umgås med underbara människor.
Tycker det låter som en alldeles utmärkt ide så hoppas det hinns sparas massvis med pengar nu sista tiden här så vi kan vara lediga och njuta av den svenska sommaren sen!
Älskade nära och kära snart kommer jag hem var redo att umgås med mig på heltid!!
Tack min underbara Pelle för du är här och förgyller mina dagar och gör allt så otroligt mycket bättre.
Med dig är jag lycklig, du gör tillvaron förjäkla bra!
smile, and life will smile with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback