Måndag

10 dagar kvar, sen går bussen mot trysil! :)

Helgen har spenderats i Stockholm.
I fredags var jag Emma och Sara på Cliff.
Vi började kvällen med middag och sen fortsatte den i alkoholens spår med det mesta, vin, drinkar, öl, cider ja det var nog inte nått vi inte drack.
Efter några timmar på Cliff, så tog vi tbanan till scandicmalm där det blev en drink innan läggdax, mycket trevlig kväll :)
På lördagen tog Emma och jag en sväng på stan innan det var dags för  mig att bege mig mot hotellet och en kväll med jobb!
Otroligt mycket att göra, skulle slutat 23.00 men fick gå upp och lägga mig närmare 2 så det blev inte många timmars sömn innan det var dags att börja igen vid 7.

Helgen som kommer ska spenderas med underara vänner!
Ska se till att ta mig igenom den här veckan med massa plugg först.


Smile, and life will smile with you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback