Lördag

Underbara helg, vad skulle man göra utan dig!?

Veckorna fortsätter att springa iväg. Både bra och dåligt, trysil närmar sig med stormsteg och det är ju underbart men vill ju hinna spendera så mycket tid som möjligt med mina underbara människor som jag har i min närhet.

Igår var Jag, Emma, Gino, Danne och Svante hemma hos Emmasföräldrar. Där blev det en del alkoholn en del spel spelande och även en tripp ner till vilbergens centrum där vi spelade biljard.

Idag har jag och jillsan varit på resemässan på degeer och käkat lunch på stan. MYS!

Snart dax att sätta fart att göra sig i ordning för kvällens roligheter. På Schemat står spel & vinkväll. Älskar spelkvällar kan det finnas något trevligare!? :)



enjoy this moment this moment is your life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback