Tisdag

11 dagar kvar tills jag tar mitt pick och pack och flyttar till stockholm några veckor.
Det ska bli så otroligt roligt på många sätt och vis! Lite nytt i livet skadar aldrig och slippa skolan för ett tag ska också bli skönt!

Veckorna springer verkligen iväg. mycket har hunits med
jag har bland annat haft några otroliga dagar i hassela med underbara människor. Man märker så väl att vi har vuxit upp tillsammans och vi har så kul ihop!

Det har även blivit en del partykvällar. Bishop har ju öppnat nattklubb så där har jag spenderat två mycket lyckade kvällar. Det känns även att våren är på väg, det har varit underbart väder de senaste dagarna och man börjar äntligen att se den efterlängtade asfalten igen.

På lördag har jag bjudit hit mina tjejer på en partykväll. Sen är det bara några dagar kvar och jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Måste hinna med att packa allt det jag kommer behöva dom veckorna jag är i stockholm sen ska jag även hinna plocka ur och städa hela lägenheten eftersom min klasskompis ska låna lägenheten under praktiken.

älska livet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback