Tisdag

Två dagar av praktiken är avklarad och det känns kanon!
Även fast det tar över en timma att åka dit så funkar det än så länge bra =)

Imorgon bitti blir det en tidig morgon då jag klockan 5 ska befinna mig på arlanda och gråta floder!
underbaraste sandra ska åka till miami och jobba för en tid framöver. Och det suger rent ut sagt!
för mig iaf, jag är otroligt glad för henne ett sånt otroligt äventyr men uwa vad jag kommer sakna henne!

I helgen är jag långledig och maddeojag ska ha påskmys. Med påskmat och äggmålning =)

Jag gav mig även ut på en tur i solna förut för att hitta nautilus och efter mycket om och men hittade jag dit, absolut inte lika fint som kära norrköpings men det får duga under de här veckorna!

nu är det dax att sova så att jag orkar med morgondagen!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback