Torsdag

Motivationen, var är du!?
Har sagt ifrån till att jobba nu torsdag och fredag, gick upp tidig och skulle ta tag i allt pluggande jag har att göra till på måndag. Jag har lyckats skriva några rader till min engelska redovisning, mer har jag inte gjort!
Jag är så otroligt duktigt, sitter bara här och tycker synd om mig. knäpp i huvudet som jag är vill jag fortförande sälja lägenheten panta alla mina burkar och ta ett plan till värmen, roligheterna och friheten.
Bort dumma tankar, bort!

Fick ett samtal förut, Jag ska på arbetsinterjuv i morgon.
Det kan väll kanske vara något positiv. om jag jobbar som ett djur nu, pluggar riktigt ordentligt.
Så kan jag om ett och ett halvt år ha pengar en utbildning och ge mig ut på äventyr då!
Någon frivillig som vill följa med? Vintern -11? haha vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Kanske om alla snö försvinner, om alla mina underbara vänner skulle stanna kvar här ist för att åka tillbaka till deras nya hemstäder och om våren kom Nu. Då skulle jag vara glad.

Komsi komsi Motivation och glädjerus.
Snart så snart kommer våren och vårkänslorna, det tycker jag om!

Om man är positiv som fan då går allt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback