Onsdag

Planet har lyft och snart har det landat i Thailand.
Jag kunde ha suttit på det planet, kunde ha haft 5 underbara månader med sol och roligheter framför mig.
I stället sitter jag här, i ett vintersverige med ett antal minusgrader ute och några dagar kvar till skolan börjar.
Det är deprimerande, riktigt deprimerande och jag vill inget annat än att sälja lägenheten ta de pengar jag hittar panta alla burkar som finns och sätta mig på ett plan och följa efter min Älskade lillebror, simon, jojo och sebbe. Jag vill, jag vill, jag vill.

Men nu är det inte riktigt så jag kommer göra. Jag kommer sitta här, tycka synd om mig och fortsätta läsa den utbildningn som jag är riktigt glad att ha kommit in på.

Men oj så jag kommer sakna min bror, min bättre halva helt klart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback