Hej då 2009, Hej 2010!

Sandra och jag pratade om 2009 för några dagar sen, jag tänkte efter och sa:
- 2009 har varit en ända stor fylla.
- För mig stardade fyllan när jag flyttade in hos dig.


Det har varit ett händelserikt år, otroligt mycket bättre än 2008 på många sätt. Jag räknar självklart bort resan när jag säger att 2008 inte var ett bra år.

2009 började med en hel del jobb, både heltid på Quill som är kaos under januari och sen helgjobben på Mcdonalds. Men hittade ändå på en hel del på helgerna, bla. besök hos madde i stockholm.

Familjen var och såg champions of rock

Under våren sa jag bla. upp mig från mcdonalds. och sökte in till Skolan.

Det blev en roadtrip till Göteborg med liseberg och björn roseström i varberg.

Ett besök hos Sofia i malmö och allt vad den resan innehöll.

Beyonces konsert i Globen!

Tatuerat mig, Syskonkärlek!!

Kryssning med familjen

Älskade lillebror tog studenten

Första året på Peace&Love.

Varit sambo i nästan ett halvår <3

Börjat plugga!!

en tripp till göteborg och Sofia

Och jag kan nog räkna på fingrarna hur många nyktra helger det har varit!

Det har hänt en hel del saker, och jag tror 2010 kommer bli minst lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback