Tisdag

Idag är det exakt två månader kvar tills jag gör mitt första pass på Radisson blu i Trysil.
Önskar det kunde vara nu, behöver komma bort och få lite nya positiva händelser i vardagen!

3 dagar kvar av den här terminen, näst sista terminen sen är jag färdig. Underbart!

Och om 10 dagar är det julafton. Tiden springer verkligen iväg så snart är det verkligen dax att ta mitt pick och pack och fly från Norrköping ett tag. Ett väldigt långt tag om jag får bestämma!

Håller för fullt på att packa ihop mitt hem för att flytta hem till mammaopappa i mellandagarna. Har hyrt ut min lägenhet från 1 januari så ska bo hemhemma några veckor innan jag beger mig iväg.

Sen ska jag ha 13 veckors praktik i Trysil för att sen hem i två veckor och avsluta min utbildning. Sen får vi se vad världen erbjuder. Planerna är stora och många, blir det som planerat kommer de närmsta åren bli Mycket bra!! :)


Kunde inte önska mig bättre vänner och familj, Ni gör mig glad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback